środa, 20 sierpnia 2014

czerń na okrągło - 5



 

 



6 komentarzy:

  1. ... no i będę musiała zrobić podobną torebkę mojej Sindy ....
    Zaczyna się od torebki, potem przyjdzie kolej na odpowiednie buty , zgroza... :/
    ...acha....wybiera się do Ciebie na pobyt stały pewna ruda Scenka , marzą jej się Twoje torebeczki i inne szydełkowe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojojoj - i cały mój prawie że biznes plan w kwestii ilości laluń legł w gruzach - nic to, że już ...nasta - rudej mi się zawsze chce, ruda? ruda! hurrra, ruda!

      Usuń
  2. ... plany misterne i szczegółowe to jedno, a życie co innego , ot co ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś wiem o tym - obiecałam córce wspólną gimnastykę - dałam radę 2-3 razy - ale jakoś od 2 dni mi "się zapomniało"... nie wykluczam, że ból przepony czy zakwasy mają coś z tym wspólnego, ale nie uwierzysz - Ona się dopomina i tak...

      Usuń
  3. Piękna torebka ale w tej modelce to się normalnie zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, witam i tutaj, Olu!
      ja w porcelance od pierwszego kliknięcia zadurzona bez pamięci,
      bez odwołania - przepadłam po łokcie, po kostki nawet...
      a na żywo - odlot - utonęłam w jej oczyskach, choć włosy niestety
      nie zachwycają - zmechacone się zrobiło a ja lubię fryzjerować...

      Usuń