wtorek, 7 stycznia 2020

Dzień Porcelanek 2020


Judith prosiła mnie od dłuższego czasu  
o nowe włosy - nabyłam więc kilka lal 
SnapStar dla peruk, pudełek i butów :) 




Lodowa Pani




oj, lubię taki artystyczny nieład 



kiziołki miziołki idealne do tych oczu! 




moja Córcia orzekła, iż w tych włosach 
Judith wygląda jak wróżka, no cóż... 



 Kleopatra z sąsiedztwa :) 




śniada MM ♥ 





peruki od Ying & Yang MH ;P 



prawdziwa kobieta różu się nie boi! 
(włosy pożyczyła Landrynka 17inch) 





fryzurka mej Carmelli 17inch 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Judith pożegnała mnóstwo mieszkanek Porcelanowych Snów - ale za to zyskała interesującą współlokatorkę - Barbrę 
lubującą się w steampunku 




panienki wespół w zespół 






Judith w pilotce Barbry 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

do następnego porcelanowego!!! 


20 komentarzy:

  1. O matko jaki look, ile fryzur...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, to się doprosiła. Powiem Ci, że te peruki od barbiowatych o wiele lepiej prezentują się na niej niż na oryginalnych właścicielkach.

    Steampunkowe okulary są absolutnie rewelacyjne, powaliły mnie na kolana! Boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doprosiła, a jakże :)
      te uważam, że porcelanka o niebo lepiej
      się prezentuje w tych włoskach :)
      cieszę się, że okulary podobają się!

      Usuń
  3. Ile różnych fryzurek, a w każdej wygląda zupełnie inaczej :D steampunkowa koleżanka też świetnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, do peruk będą też i ciuszki :)
      koleżanka w goglach jeszcze wystąpi solo!

      Usuń
  4. Judith to przepiękna mieszkanka "Porcelanowych Snów"! W każdej peruczce wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekażę ślicznotce wyrazy Twego podziwu :DDD

      Usuń
  5. Młodemu, a jeszcze takiemu o regularnych rysach - w każdej fryzurze jest pięknie, w każdym kolorze włosów, intryguje.
    Nic jednak nie przebije Twoich okularów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie wiedziałam, że Snapstar są perukowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano są, dlatego tak mnie zaintrygowały,
      choć w ostateczności chodzą bez peruk :)

      Usuń
  7. Peruki perukami ale pilotka wymiata !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. krótkie czarne kręcone wyglądają super : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy wiesz ale ten lookowy wpis i te cudowne kolory fryzur będę moją inspiracją u fryzjera:) Ja lubię zmiany i miałam już różne odjechane kolory.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, miło mi, że zajrzałaś i tutaj :)
      w kwestii barwnych włosów generalnie
      jestem dość monotonna, bardziej szaleję
      z długościami i upieciami, choć teraz
      znów jestem jeżo-kreto-myszką, tak jakoś
      cyklicznie co kilka lat bach i włosów niet!

      chętnie zobaczę tę tęczę na Twej głowie :)))

      Usuń
  10. Jakie to wszystko śliczne...pilotka, okulary zrobione na szydełku, cudo! I jak dobrze mieć spory zapas peruk. Teraz też zamówiłam peruki do Lariny. Prześliczne lale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę są piękne, moim marzeniem jest uszyć lalkę (nie umiem szyć) i doczepic jej prawdziwe włosy 😁

    OdpowiedzUsuń