sobota, 12 sierpnia 2017

Sofija


rok wstecz zachwyciłam się u Magdy tą ładną pannicą -
dzisiaj z ogromną radością mogę Wam Ją przedstawić 
jako pełnoprawną mieszkankę Porcelanowych Snów :) 



czekając na dzierganki - Sofija hasała po domu w sukienusi 
od Zbieraczki i pończochobutkach ode mnie - ta stylizacja 
przywołała mi z zakamarków pamięci Funny Girl 
cudną Barbrą Streisand, której jestem fanką ♥ 






imię otrzymała zaś po Sophii Loren, której klasą nie dorówna 
jeszcze długo, aczkolwiek podobnie jak Jej imienniczka - 
zapada w pamięć i intryguje ciemnookim spojrzeniem :) 



też widzicie tę jaśniutką aurę wokół panienki?! 



jak na porcelankę - jest naprawdę ruchliwa i żwawa  :))) 


przyzwoite majciochy to podstawa!!! 




...chyba Sofija doprasza się jakiejś peleryny... 










biaława aura widoczna na kilometr! 


kolejną razą Sofija sprawdzi, czy i pomarańcze Jej smakują :) 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

a jak ślicznotka prezentowała się wcześniej i kim jest/była - 
możecie przekonać się u Jej byłej Właścicielki - Magdy : 




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

do następnego porcelanowego! 

20 komentarzy:

  1. Śliczna i taka delikatna, a jednocześnie ruchliwa panna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ta subtelność mnie ujęła
      pomimo dość tego temperamentnego
      usposobienia widocznego w oczach!

      Usuń
  2. Porcelanki to zupełnie nie moja bajka, ale panna urocza wielce jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu śliczności.
    Faktycznie ruchawa dziewczyna.
    Zauroczył mnie czerwony szydełkowych ciuszek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Я рад, что вам нравится
      ваши фарфоровые кокетки :)

      Usuń
  5. Bardzo subtelna i rzeczywiście dość energiczna dziewczyna! Ubranka są naprawdę super! W pomarańczach będzie jej do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Susan-Sofija przepięknie prezentuje się w Twojej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ! Nie pozwól jej tak fikać- toż ona z porcelany jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ubranko. super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakaż ona cudowna! Napatrzeć się nie mogę. Aż zapragnęłam takiej lalki u siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tej? jakby co,
      będę pamiętała o Twej
      fascynacji, Kamelio :)

      Usuń
    2. Pamiętaj, pamiętaj. Będę wdzięczna. :)

      Usuń
    3. (potupta wraz ze swą garderobą, oczywiście)

      Usuń